ITS
DAF International Truck Service (ITS)
Zapewnia powrót na drogę
W razie awarii lub innego niespodziewanego zdarzenia można w pełni polegać na usłudze DAF International Truck Service. Wystarczy jeden telefon do DAF ITS, aby europejska organizacja serwisowa DAF była gotowa służyć pomocą. Centrum DAF ITS przyjmuje zgłoszenia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Doświadczeni operatorzy oferują wszelką pomoc niezbędną do jak najszybszego przywrócenia sprawności pojazdu. Darmowy serwis do wszystkich pojazdów DAF.
Zalety usługi DAF ITS
- Pod jednym numerem telefonu odbierane są zgłoszenia z całej Europy.
- Wystarczy zadzwonić na numer +31 40 214 3000, aby połączyć się bezpośrednio z operatorem ITS
- Centrum ITS przyjmuje zgłoszenia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
- Z operatorami ITS można rozmawiać w dziesięciu różnych językach
- ITS zapewnia kierowcy poczucie bezpieczeństwa, gwarantuje realizację zapłaty i zajmuje się innymi zagadnieniami finansowymi
- Aby zapewnić szybką i skuteczną pomoc, ITS współpracuje z siecią około 1100 europejskich punktów dealerskich i serwisowych DAF
- Siedziba główna ITS znajduje się w Eindhoven, w samym sercu struktury organizacyjnej DAF
- Pomoc świadczona przez ITS nie jest ograniczona wyłącznie do samego pojazdu. Można również uzyskać pomoc dla przyczepy, zabudowy, a nawet kierowcy.
- Dzięki wykwalifikowanym i wyspecjalizowanym w tej działalności mechanikom większość awarii jest usuwana na miejscu
- ITS powiadamia o zdarzeniu centralę kierowcy i na bieżąco informuje o postępach naprawy
- ITS podejmuje wszelkie działania, niezbędne do jak najszybszego przywrócenia sprawności pojazdu.
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Po przyjęciu zgłoszenia pracownicy serwisu ITS kontaktują się nie tylko z dealerem lub punktem serwisowym świadczącym usługę naprawy, ale również z dealerem, u którego pojazd jest zazwyczaj serwisowany. Pozwala to operatorowi ITS szybko załatwić sprawy płatności, aby kierowca nie musiał martwić się kwestiami finansowymi. Oczywiście serwis ITS powiadamia firmę kierowcy, jeśli jeszcze nie zostało to zrobione, oraz na bieżąco informuje o przebiegu napraw.
W porozumieniu z operatorem, który otrzymuje wszelkie najnowsze informacje, można również zdecydować, czy należy zamówić pojazd zastępczy lub przygotować ekspresową dostawę części, której dealer nie posiada. W całej Europie ITS może się pochwalić rozwiniętą siecią około 1100 dobrze rozmieszczonych punktów dealerskich i serwisowych DAF. Klienci firmy DAF mogą być pewni szybkiej pomocy w wypadku awarii lub wypadku w aż 49 krajach, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.