Kögel Mega
Naczepa Mega o dużej objętości
Opis ogólny modelu
Kögel Mega to naczepa dla ciągników o małej wysokości siodła. Doskonale sprawdza się u spedytorów zajmujących się tradycyjnymi zleceniami transportowymi w branży motoryzacyjnej. Dzięki 3-metrowej wysokości wewnętrznej oraz dużej nośności powierzchni ładunkowej naczepa Mega sprawdza się również w transportach wielkoobjętościowych. Przemyślana konstrukcja umożliwia bezpieczny załadunek i zabezpieczenie towaru oraz pozwala zaoszczędzić czas.
Siodło
- Naczepa Mega jest przeznaczona dla ciągników o małej wysokości siodła.
Rama i podłoga
- Wysoce stabilna rama kratowa wytrzymuje duże obciążenia punktowe.
- Nośność powierzchni ładunkowej jest przystosowana do nacisków wózków widłowych o masie do 7200 kg.
Pojemność
- Maksymalna pojemność dzięki 3-metrowej wysokości wewnętrznej w świetle.
- Optymalna wysokość załadunku bocznego dzięki podnoszonemu dachowi.
- Optymalna do transportu koszopalet motoryzacyjnych.
Masa
- Niska masa własna naczepy mega przekłada się na dużą ładowność.
Stalowa rama VarioFix z perforowanym obrzeżem
- Krótkie odstępy między otworami podłużnymi umożliwiają bezpieczne unieruchomienie ładunku w prawie każdym miejscu pojazdu.
- Idealny kąt mocowania zapobiega obcieraniu pasów transportowych.
Dach podnoszony
- Naczepa siodłowa mega ma zamontowany seryjnie mechaniczno-hydrauliczny dach podnoszony.
Opcjonalne wersje produktowe i wyposażenia
- Naczepa Mega: doskonała wysokość dzięki 55-milimetrowej szyjce siodła i 910-milimetrowej wysokości siodła; wysokość skrajni wynosi tylko 4 m.
- Kögel Mega Light: niska masa własna i większa ładowność przy wysokiej stabilności.
- Mega Rail: naczepa jest przeznaczona do transportu multimodalnego dzięki wzmocnionej ramie podwozia oraz zabezpieczeniu plandeki przed uszkodzeniem chwytakiem (tkanina aramidowa).
- Mega TIR: naczepy siodłowe Mega w wersji TIR są przystosowane do plomb celnych, z burtami lub bez.
- Mega Coil: pojazd jest wyposażony we wnękę na szpule zgodne z VDI 2700.
- Wyposażenie do przewozu papieru: pojazd jest wyposażony w 4 przebiegające ukośnie szyny przeładowcze z otworami umożliwiającymi zabezpieczenie ładunku za pomocą klinów.
- Wyposażenie do przewozu pojemników Oktabin: naczepy mega są wyposażone w listwy kierujące, ceowniki i teleskopowe belki zabezpieczające ładunek.
- Dyrektywa Daimler 9.5: naczepa mega jest przystosowana do zadań transportowych z branży motoryzacyjnej m.in. dzięki ogranicznikom dla palet, podwójnej ścianie czołowej, 24 napinaczom pasów oraz 3-rzędowym aluminiowym klinowym listwom wtykanym.
- Prom/RoRo: Naczepa mega jest przystosowana do transportu morskiego, promowego z kierowcą lub bez, dzięki 4 parom pierścieni mocujących dla dużych obciążeń oraz odpowiednim oznaczeniom.
- Certyfikat do przewozu napojów: indywidualne wyposażenie umożliwia bezpieczny transport kontenerów na napoje, palet 4-wejściowych oraz beczek.
- Certyfikat do przewozu opon: wyposażenie opcjonalne umożliwia bezpieczny transport opon ładowanych stosami, wachlarzowo lub stopniowo, do 15 t.
- Naczepa Mega na zamówienie jest dostępna również z burtami.
- Indywidualne pakiety zabezpieczeń ładunku oraz wersje wyposażenia.
- Dostępna również z 22,5-calowymi oponami zamiast standardowych opon 19,5-calowych.